Milé děti a milí rodiče, doufám, že se už brzy uvidíme. Nové informace snad budu znát zítra odpoledne. Dám vědět co nejdříve, abyste si mohli zařídit vše potřebné. Počítejte opět s volným pátkem, pokud si ho zítra odsouhlasíme.
Dnes máme hotovo:
PS ke Slabikáři – s. 34/ nově čteme čtyřslabičná slova, prosím pročtěte
Písanka – s. 20, i když velké „H“ vypadalo jako těžké písmenko na psaní, všem dětem se při on-line hodině nácvik velice dařil.
Matematika – s. 46/ domalujte si šáteček, potěší mě, když použijete nějaký motiv opakující se 11-20 krát. Je to na vás, hlavně si malování užijte.
Zítra nás čeká v prvouce těžší psaní. Věřím, že si budete pamatovat o ptáčcích mnoho zajímavostí. Ještě si prohlédneme ptáčky na fotografiích, abyste je i v přírodě dobře poznali.
S 2. skupinkou jsem se domlouvala na tom, že nám zítra představí svoji rozečtenou knížku. Povíte jak se k vám knížka dostala a proč jste si vybrali právě tuhle knihu. Připravte si několik větiček o příběhu, kde se děj odehrává, jaká je zápletka – pokud je, kdo je hlavní hrdina, čeho si na hlavním hrdinovi ceníte, jak si myslíte, že bude příběh pokračovat. Krátce.
V classroomu jsem opravila přílohu pro výboré čtenáře. Je určena dětem, kteřé umí již všechna tiskací písmenka a dobře rozumí čtenému textu. Dobré je si přečíst „zamotané“ věty nahlas. Děti lépe rozluští, co jim popletená slova připomínají. Práce je dobrovolná.
Zítra se těším na shledanou a uvidíme, co bude dál. Přeji hezké odpoledne.
S pozdravem Edita Knopfová




Dnešní práce – středa 7.4.