Dobrý den, milí marůdci. Posíláme moc pozdravů ze školy od všech kamarádů a práci, kterou jsme zvládli dnes.
Český jazyk PS s.13
Písanka s.7 ( Odpověď hledejte na stránce vpravo nahoře. Píšeme celou větu.)
Řádily jsme si příjmení kamarádů ze třídy. Vždy jsme vybrali 3 až 4 příjmení a zkusili je seřadit podle abecedy. Zopakovali jsme si psaní vlastních jmen- tedy i příjmení píšeme s velkým písmenkem. To samé můžete zkusit obdobně s názvy zvířat, věcí, sportů, jídel, barev…
abecedu opakujeme stále. Říkáme ji společně nebo odříkávají jednotlivci. Zkoušíme odříkávání abecedy od daného písmene, abychom uměli navázat a tím také rychleji řadit písmena a slova podle abecedy. (L …m, n, ň, o, …)
Matematika s. 15 , dnes jsme také hodně procvičovali pamětné sčítání s přechodem přes 10. Příklady typu 8 + 7, 9 + 3, 4 + 8. Zjistili jsme ,že je možné příklady na sčítání prohazovat – zopakovali jsme si, že 8 + 3 můžeme počítat stejně jako 3 + 8. Využíváme tu variantu, která se nám počítá lépe.
Hodně jsme procvičovali příklady s přechodem přes 10 s prvním sčítancem 9. Tedy 9 + 8 =, 9 + 6 =, 9 + 4 =…
děti vyhodily, Že je to vždy desítka a o jednu jednotku méně. Takže se příklady počítají s devítkou velice snadno.
Zítra nebudu přítomna ve škole. Děti Budou s paní asistentkou vypracovávat v matematice stranu 16, ti kteří budou rychlí i stranu 17. V českém jazyce dokončí procvičování abecedy str. 14 . V prvouce si prohlédnou a pročtou stránku se zvířaty a ptáky tažnými a stálými. V PS vypracují s. 7 celou. Pokud děti nestihly dokončit obrázek nahoře , domalují si ho.
přeji pěkný den a co nejrychlejší uzdravení.
paní učitelka ??